Menu

Elektroniskās izplūdes sistēma dīzeļa un benzīna automašīnam

thunder-active-exhaust-sound-system-12

Elektroniskā aktīvās izplūdes sistēma kopš 2013. gada tiek uzstādīta uz Top dīzeļa versijas Audi Q7 modeļiem.

Sistema-aktivnogo-vyhlopa-thunder--5

Tagad šī sistēma ir uzstādīta arī no rūpnīcas, kā papildu aprīkojums, krosoveriem Porsche, Maserati, Mercedes, BMW (X5/X7) augstākās klases modeļiem. Vienīgais visu marku sistēmu piegādātājs ir Eberspaecher, dzinēju priekšsildītāju ražotāju līderis.

Rūpnīcā uzstādīta aktīvā izplūdes sistēma BMW markas automašīnam.

Sistema-aktivnogo-vyhlopa-thunder--3

Sistema-aktivnogo-vyhlopa-thunder-

Sistema-aktivnogo-vyhlopa-thunder--4

Rūpnīcas modernizācijas komplekts Audi, VW transportlīdzekļiem.

Sistema-aktivnogo-vyhlopa-thunder-960

Tagad automašīnu ražotāji ir spiesti sekot dzinēja darba tilpuma samazināšanas un cilindru skaita samazināšanas kursam, arvien vairāk "uzpūšot" motorus ar turbīnām un "dušas" tos ar daļiņu filtriem. Pat ja Jūs sazināties ar tūninga studiju ar lūgumu noņemt daļiņu filtrus un uzstādīt tiešās plūsmas izplūdes sistēmu, izplūdes skaņa būs ārkārtīgi tālu no vēlamās. Izplūdes gāzēs lieliski dzirdama turbīnas skaņa neatkarīgi no tā, vai tā darbojas ar dīzeļdzinēju vai benzīna motoru. Papildus rūkoņai no izplūdes caurules turbīnu inerces dēļ būs skaidri pamanāma svilptoša gaisa, tāpat kā putekļsūcēja, skaņa.

Mēs ierosinām būtiski mainīt situāciju, uzstādot elektronisku izplūdes sistēmu, pēc kuras automašīna iegūs pilnvērtīgu izplūdes skaņu atmosfēriskā V6 vai V8 benzīna dzinējā ar iespaidīgu tilpumu.

Aktīvās izplūdes sistēmas uzstādīšana ir iespējama transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar CAN-kopne, kas ir uzstādīts lielākajai daļai automašīnu kopš 2000. gadu vidus.

Galvenā ideja ir piebilst “garozas”, kam trūkst 4–5 litru atmosfēru V6 un V8 benzīna dzinēju izplūdes trokšņa pazušanas, kas nonāk vēsturē, lai apmierinātu arvien stingrākas vides prasības.

Viens vai divi skaņas ģeneratori ir uzstādīti transportlīdzekļa aizmugurē, pēc iespējas tuvāk izplūdes sistēmas galam. Ģenerators pilnībā simulē benzīna V6 vai V8 motora zemfrekvences skaņu (rūkoņu), pat ķermenim uztverama. Vadības dators ir savienots ar transportlīdzekļa CAN kopni, lai saņemtu signālu par motora apgriezieniem. Tālāk, signāls tiek apstrādāts un caur pastiprinātāju padots skaņas ģeneratoram, kas simulē "pilnvērtīgas" benzīna sporta automašīnas darbību. Skaņas ģenerators var būt vai nu viens vieglas automašīnai, vai arī divi krosoveram, džipam.

Pēc tam, izmantojot bezmaksas lietotni gan Apple, gan Android tālruņos, notiek izplūdes skaņu kontrolē, izmantojot Bluetooth bezvadu savienojumu.

Video ir pieejami subtitri latviešu valodā.

Vairāk par aktīvās izplūdes sistēmas uzstādīšanu, konfigurēšanu un izmantošanu

Galvenās priekšrocības:
- Izplūdes skaņas iestatījumi var mainīties atkarībā no lietotāja vēlmēm, vairāk piemēroti viņa modelim vai noskaņojumam. Programma ietver 8 veidu iepriekš iestatītas dažādu automašīnu izplūdes skaņas ar iespēju tās vēlāk pielāgot un saglabāt iestatījumus.
- Izplūdes skaņas skaļums ir regulējams, līdz pilnīgai izslēgšanai, piemēram, kad naktī nevēlaties nevienu traucēt.
- Automašīna sāk darboties ar programmu iepriekš iestatīto skaņas līmeni pēc iepriekšējās dzinēja izslēgšanas.
- Sistēma ar CAN-kopnes vadību ir universāla. Tas nozīmē, ka, mainot automašīnu, kompleksu var parlikt uz citu automašīnu.
- Aktīvā izplūdes sistēma darbojas visā transportlīdzekļa motora apgriezienu spektrā, atšķirībā no rūpnīcas sistēmas, piemēram, Audi Q7, kur pēc 2000 apgriezieniem tiek izslēgta izplūdes skaņa. Šis ierobežojums, ptotams, ir iepspējams atcelt, tjuninga ateljē. Turklāt Audi Q7 īpašniekiem nav iespēju izvēlēties dažādus skaņas efektus. Viņiem ir tikai iespēja pilnībā atspējot sistēmu no galvenās automašīnas iestatījumu izvēlnes.
- Sporta tūninga izplūdes gāzu izmaksas ir nesamērīgi augstākas nekā elektroniski vadāmās izplūdes gāzu sistēmas. Turklāt bieži rodas situācija, kad pēc tjuninga izpludes sistēmas uzstadīšanas īpašnieks tajā atrod daudz trūkumu galvassāpju un noguruma veidā, ilgstoši braucot pa šoseju un, tālāk, vai nu izturas pret to, vai arī visu maina atpakaļ uz "stoku".

Kad tiek aktivizēta elektroniskā izplūdes sistēma, automašīnas īpašnieks noteikti, vienmēr varēs ārkārtīgi efektīvi gan parādīties, gan aizbraukt, atstājot par sevi skaļu un neaizmirstamu iespaidu, par kuru ilgi runās un brīnīsies par motoru apjomu un tā jaudu.

Video ir pieejami subtitri latviešu valodā.

Turklāt elektroniskais skaņas ģenerators būs noderīgs uzstādīšanai hibrīdos un elektriskos transportlīdzekļos. Pirmkārt, saskaņā ar ES 2019. gada 1. jūlija direktīvu visiem elektriskajiem transportlīdzekļiem braukšanas laikā jābūt aprīkotiem ar akustiskās brīdināšanas sistēmu un jāsniedz skaņa, braucot gan atpakaļgaitā, gan uz priekšu - līdz ātrumam 20 km/h. Skaņai jābūt līdzīgai standarta iekšdedzes dzinēja skaņai, lai gājēji, īpaši ar redzes traucējumiem, dzirdētu tuvojošos transportlīdzekļus. Otrkārt, daudzi hibrīdauto un elektrisko automobiļu īpašnieki, kuri ir izbaudījuši lielu klusumu, tomēr dažkārt piesaista iespaidīgu paātrinājumu, ne tikai vizuālu, bet arī skaidri uztveramu ar ausiem.

Thunder skaņas ģeneratora iekšpusē ir skaļrunis, kas izgatavots no karbona (oglekļa), izmantojot to pašu tehnoloģiju, kā Eberspacher ražošanā, atšķirībā no līdzīgām aktīvajām izplūdes sistēmām Thor un iXsound, kurās tiek izmantoti vienkārši sadzīves skaņas skaļruņi no papīra, ar ārkārtīgi īslaicīgu kalpošanas laiku un pakļauti iznīcināšanai no ārējās vides.

Thunder active exhaust system carbon inside

Thunder-active-exhaust-generator-carbon-inside

Turklāt, atšķirībā no iepriekšminētajām sistēmām, kur korpuss ir metināts, Tunder skaņas ģeneratorus var labot - to korpuss ir saliekams.

Neskatoties uz to, ka skaņas ģeneratoru piegādātājs VAG grupas automašīnām un BMW ir viens uzņēmums, tie būtiski atšķiras uzstādīšanas ziņā. VAG to izeja ir savienota ar galvenā dzinēja izplūdes gāzēm, kas galu galā, dažreiz jau pēc 3-4 gadiem, noved pie sistēmas atteices, jo izplūdes gāzes, īpaši benzīna automašīnās, iznīcina dinamiku.

Eberspacher-aktivnyj-vyhlop-remont-razrushenie

BMW skaņas ģeneratori tiek uzstādīti neatkarīgi no galvenās izplūdes sistēmas. Ģeneratoru izejā ir uzstādīts tīkls, lai novērstu mazu grauzēju veidošanos.

Share

Iekšējie linki

Mūsu partneri

Ārējie linki

Interesantas saites