Garantijas, preču atgriešanas un apmaiņas noteikumi interneta veikalā Hidplanet.lv

Garantijas karte ir elektroniskā veidā izrakstīts rēķins ar datiem par preču apmaksu. Rēķinā ir norādīts preces saņemšanas datums, no kura sākas garantijas laiks. Rēķinā var būt norādīts arī garantijas termiņš, ar kuru pircējs var iepazīties pirms pirkuma veikšanas. Garantijas talons ir derīgs tikai tad, ja tajā pareizi un precīzi norādīts preces nosaukums, preces kods, pārdošanas datums.

Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi.

Garantijas remonts ir bez maksas, kamēr ir spēkā garantijas laiks.

1. Ja pārdomājat un nolemjat atteikties no pasūtītajām precēm, tad Latvijas Republikas likums "Par patērētāju tiesību aizsardzību" un Ministru kabineta noteikumi Nr. №207 tiesības 14 kalendāro dienu laikā lauzt līgumu un atgriezt interneta veikalā iegādātās preces atpakaļ pārdevējam. Tāpat "Par patērētāju tiesību aizsardzību" likuma 12. panta 6. daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces drošību un kvalitāti preces atgriešanas tiesību darbības laikā. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai, izmantojot atgriešanas tiesības, preces transportēšanas laikā netiktu bojātas. Armikus SIA patur tiesības atteikt pircējam preces atgriezt vai ieturēt kompensācijas maksu, ja prece ir bojāta, nepilnīga vai zaudējusi savu sākotnējo stāvokli. Lai vienotos par preču atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. vai pa tālruni +371 26544000. Atgriešana notiek Omniva Rīgas Kleistu ielas Mego pakomātā.

2. Ja precei tiek konstatēts defekts, Armikus SIA piedāvā nomaiņu vai naudas atmaksu 72 stundu laikā.

3. Atgrieztajai precei jābūt visām preces komplektējošām detaļām, kā arī papildus piederumiem, ja tādi atradās iepakojumā. Jūs esat atbildīgs/a par visām preces sastāvdaļām. Ja precei nav visas sastāvdaļas, to nevar apmainīt vai atmaksāt.

4. Prece ir jāatgriež tajā iepakojumā, kādā tā tika piegādāta. Iepakojumam jābūt neskartam, tīram un jāatbilst prasībām preču atgriešanai Armikus SIA.

5. Jums ir tiesības atteikt pirkumu, par to oficiāli rakstiski paziņojot pa e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.14 darba dienu laikā no pirkuma datuma. Par atgriešanas apstiprinājumu ziņu saņemsiet uz savu e-pasta adresi vai pa tālruni Ja neesat saņēmis apstiprinājumu, varat sazināties ar mums pa tālruni +371 26544000. Atceļot pirkuma-pārdošanas līgumu, 14 darba dienu laikā jāvienojas ar pārdevēju par atgriešanas veidu pa tālruni vai e-pasts (visi jautājumi par precēm un to transportēšanu uz pārdevēja norādīto vietu). Atceļot līgumu, par preci samaksātā nauda tiks atgriezta 5 (piecu) darba dienu laikā no atgriešanas apstiprināšanas dienas. Piegādes izmaksas pircējam un tālāk, atgriešana pārdevējam netiek atgrieztas, tā kā mēs ar piegādi nenodarbojamies, bet Omniva savu darbu ir izdarījusi.

6. Jums nav tiesību atkāpties no pārdošanas līguma, ja:

6.1 Sabojājat preci, mainiet tehniskos parametrus vai izskatu. Iepakojuma izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemto preci, nav uzskatāmas par būtisku nepieciešamību izskata maiņai.

Neatmaksājams:

- Diagnostikas ierīces, kas ir pārprogrammētas papildu funkcionalitātei. Pircējs to var izdarīt tikai uz savu risku. Izņēmums ir ierīces ar ilgstošu ražotāja atbalstu, un tas tiek sniegts programmatūrā kā ieteikums.

- Diagnostikas ierīces, kurām ir atvēršanās pēdas un kontaktu bojājumi neprecīza savienojuma dēļ.

- Delphi diagnostikas ierīce, ja nedarbojas dažas papildus deklarētās funkcijas, piemēram, reāllaika parametru nolasīšana vai ierakstīšana Micro SD atmiņas kartē, jo tiek izmantota neatbilstoša kartes vai failu sistēmas versija. Ierīces galvenā funkcija ir kļūdu nolasīšana un atiestatīšana.

- Diagnostikas ierīces pircēja nespējas pašam instalēt programmatūru. Mēs pārdodam tikai ierīces. Pēc analoģijas, kad klēpjdatorus pārdod bez iepriekš instalētas operētājsistēmas un pircējs pats vai kompetentā darbnīcā instalē viņam nepieciešamo programmatūru. Mēs neinstalējam programmas, kā aprakstīts katras diagnostikas ierīces aprakstā.

- Plastmasas daļas no ārpuses, salona iekšpuses un atslēgu korpusi, kas ir bojāti nekompetentas uzstādīšanas vai montāžas dēļ.

- Iekšējā apgaismojuma elektroniskās sastāvdaļas, ksenona spuldzes, kas pakļauti neprofesionālai uzstādīšanai.

6.2 Ja prece ir skaidri identificēta kā lietota.

6.3 Ja oficiāls atteikums nav iesniegts 14 dienu laikā.

6.4 Ja iegādātās preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu sfēras svārstībām, kuras Pārdevējs nav spējīgs kontrolēt.

6.5. Citos likumā noteiktajos gadījumos.

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai www.hidplanet.lv.