Piegādes laiks 15-30 darba dienas.
Bezvadu adapteris VXDIAG VCX SE BMW, ICOM NEXT autora interpretācija, dīlera aprīkojumu diagnostikai un programmēšanai lielā ātrumā.
Pilnvertīgi darbojas ar BMW dilera programmām Rheingold, ISTA P и ISTA+ bez jebkādiem emulatoriem, kas palēnina datu pārsūtīšanu un dažos gadījumos pilnībā pārtrauc programmēšanas, diagnostikas vai kodēšanas procesu. Dīlera programmās definēts kā ICOM.
- Adaptera cena ir daudz zemāka nekā līdzīgai dilera ierīcei, kas ir ļoti svarīgi, piemēram, pērkot personiskām vajadzībām vai nelielam automašīnu servisam.
- Darbojas ar visām sērijām - E, F, G un I.
- Veic pilnu transportlīdzekļa diagnostiku, izdzēš kļūdas
- Kodē rūpnīcas opcijas
- Programmē visus pieejamos blokus (atjaunina programmatūru)
- Strādā ar Rheingold, ISTA+, ISTA D, ISTA P, E-SYS, INPA, WinKFP, Tool32, NCS Expert programmām.
- Adapteris ir ievērojami mazāks nekā ICOM NEXT, vienlaikus saglabājot pārraides ātrumu, to var nēsāt kabatā.
- Adapterim nav nepieciešami dažādas pārejas E un F / G sērijām, piemēram, kā ICOM.
Adapteris savienojas ar datoru, izmantojot WiFi vai izmantojot 2,5 metru kabeli, kas nāk komplektā. Vadu izmanto arī ierīces programmatūras atjaunināšanai no ražotāja.
Atbalstīto automašīnu saraksts:
BMW 1. sērija (E81, E82, E87, E88, F20, F21, F52, F40)
BMW 2. sērija (F22, F45, F46)
BMW 3. sērija (E46, E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, G20)
BMW 4. sērija (F32, F33, F36)
BMW 5. sērija (E60, E61, F10, F11, F07, F18, G30, G31, G38)
BMW 6. sērija (E63, E64, F06, F12, F13, G32)
BMW 7. sērija (E65, F01, F02, F03, F04, G11, G12
BMW X1 (E84, F48)
BMW X2 (F39)
BMW X3 (E83, F25, G01)
BMW X4 (F26, G02)
BMW X5 (E53, E70, F15, G05)
BMW X6 (E71, E72, F16)
BMW X7 (G07)
Bmw i3
Bmw i8
Mini (R50, R52, R53, R55, R56, R57, R57, R58, R59, R60, R61, F54, F55, F56, F60)
Dilera programmatūra nav iekļauta komplektā. Mēs nepārdodam programmatūru un to neinstalējam. Iespējama īsa konsultācija.
Preces kods OBDBM.VX. Piegādes laiks 10-15 darba dienas.
Detalizēta palīdzība:
Rheingold jeb ISTA D (D - Diagnostic) - ir dileru programma BMW E, F, G sērijas diagnosticēšanai. Izmanto dīleru servisa centros un tiek regulāri atjaunināta. Pēc kļūdu identificēšanas programmā ir iespējams soli pa solim sastādīt problēmu novēršanas plānu, norādot konkrētas vietas elektriskās shēmas. Tāpat programma ļauj veikt testēšanu, lai piespiedu kārtā aktivizētu visas mehāniskās detaļas, kurām ir elektroniska vadība, piemēram, iedarbināt stikla tīrītājus, virzīt gaismas kūli uz adaptīvajiem lukturiem jebkurā norādītajā virzienā, pilnībā pacelt / nolaist gaisa balstiekārtu vai iestatīt individuālu augstumu virs ceļa, iestatīt korekcijas mm labajai un kreisajai pusei. Lietus sensoru ir iespējams atkārtoti pielāgot, ja rodas neērtības no tā, ka stikla tīrītāji tiek ieslēgti pārāk reti.
ISTA P (P - Programming) - dilera programma BMW E, F, G sērijas programmēšanai - programmatūras atjauninājumeim. Izmanto dīleru servisa centros un tiek regulāri atjaunināts. Darbojas tikai ar ICOM. D-Can un ENET adapteriem ir emulatori, kas vairākas reizes palēnina datu apmaiņas procesu ar mašīnu. Piemēram, no brīža, kad caur ICOM tiek izveidots savienojums ar BMW E sēriju un ISTA D programmu, līdz programmēšanas plāna sastādīšanai aizņem 10 minūtes laikā, bet, ja D-CAN izmantojat caur emulatoru, tas aizņem 40 minūtes, savukārt, programmējot atstarpi, būs daudz lielāka. Turklāt darbs caur emulatoru reizina bloku "zaudēšanas" risku programmēšanas laikā.
Programmējot, nepieciešamas divas lietas - nepārtraukta strāvas padeve 13-15 voltu robežās (pretējā gadījumā process apstāsies) un stabils savienojums ar mašīnu. Un, ja ICOM pati apstrādā signālu, tad, izmantojot D-CAN vai ENET kabeļus, signāls nonāk tieši automašīnā, un ar mazākajām kļūdām, kas iespējamas ar milzīgu datu pārsūtīšanas apjomu, process tiek pēkšņi pārtraukts - bloks ir "pazaudēts", "nokrīt", pārvēršas par "ķieģeļu" un vairs nesazinās. Ja blokam neizdodas sazināties, to nevar diagnosticēt, pārkodēt vai ieprogrammēt.
Nepārtrauktas strāvas padevei ideālā gadījumā ir nepieciešams ļoti jaudīgs lādētājs, ar elektronisko jaudas vadību (impulsu) ar izejas strāvu 30-40A un vairāku kilogramu svaru. Programmēšanas laikā slodze pastāvīgi mainās. Vienkāršs lādētājs nespēj apmierināt pat elementārākās programmēšanas vajadzības.
Dažus blokus var ieprogrammēt (kā pēdējo iespēju) un uz darbojošās mašīnas, taču šeit jums iepriekš jāzina, kuri bloki jāatjaunina tikai izslēgšanas mašīnā. Pretējā gadījumā pašā programmēšanas sākumā mašīna var pēkšņi apstāties.
Vienīgais veids, kā tajā iepūst dzīvību, ir fiziski izvilkt, izjaukt un izveidot savienojumu ar programmētāju, pēc tam mēģināt atkārtoti ieprogrammēt ar sarežģītāku, specifiskāku un dārgāku aprīkojumu personai ar atbilstošu zināšanu līmeni. Bet vispirms būs jānoskaidro, kur mašīnā fiziski atrodas šis bloks, un to jāizvelk. Un, ja šīs bloks ir dzinēja vadības sistēma, transmisija vai piekļuves sistēma, šāda automašīna nevarēs pārvietoties pastāvīgi.
Pēc visu transportlīdzekļa datu nolasīšanas ISTA P sagatavo programmēšanas plānu. Jūs varat izvēlēties manuālo režīmu, kad ir iespēja izvēlēties, kurus blokus atjaunināt un kurus nē (jūs varat arī piespiest atjaunināšanu ar tādu pašu versiju, kāda tā bija), un automātisku, kad programma pati nosaka, kuri bloki ir jāatjaunina. Turklāt programma nosaka bloku atjaunināšanas secību, kas ir svarīgi. Atjaunināšanas plāns ietver visas nepieciešamās darbības: programmēšanu, kodēšanu, lasīšanas kļūdas un to dzēšanu. Pēc programmēšanas bloki tiek kodēti - tie tiek piesaistīti konkrētai automašīnai, jo iepriekšējie dati tiek izdzēsti. Programmēšanas laikā bloks tiek "atvienots" no vispārējā tīkla, tāpēc rodas milzīgs skaits kļūdu, kuras pēc tam programma automātiski izdzēš. Ja pēc dzēšanas paliek kļūdas (piemēram, paliek iepriekšējie darbības traucējumi), programma piedāvā doties uz Reingoldas diagnostikas programmu, lai tās detalizētāk izpētītu.
ISTA P programmas galvenais pluss ir tas, ka tā neļauj nodarīt neatgriezenisku kaitējumu automašīnai, viss ir stingri reglamentēts un sīki aprakstīts zemsvītras piezīmēs.
ISTA+ ir dilera programma, kas šobrīd ir aktuālākā. Programma ir Rheingold (ISTA D) un ISTA P evolūcija, un tagad ir apvieno tas abus. Diagnostikas, kodēšanas un programmēšanas darbības tagad tiek veiktas no vienas ISTA+ programmas visām BMW sērijām ar atbalstu automašīnām līdz šim laikam. Vienīgais izņēmums ir BMW E sērija, kuras programmēšanu neatbalsta ISTA+, bet tā, tāpat kā iepriekš, tiek veikta ISTA P programmā.