Digitālais bremžu šķidruma kvalitātes testeris.
Ļauj iegūt detalizētāku informāciju par bremžu šķidruma stāvokli.
Baterijas nav ieklautas komplektā.
Testera kontakti tiek ievietoti automašīnas bremžu šķidruma tvertnē, pēc tam indikatori parāda ūdens saturu procentos.
Bremžu šķidrums ir higroskopisks, kas nozīmē, ka tas absorbē ūdeni no atmosfēras. Vidēji 2 transportlīdzekļa darbības gados sistēmā uzkrājas no 2 līdz 5% ūdens. Bremzējot, rodas liels siltuma daudzums, kas tiek pārnests uz šķidrumu. Ūdens klātbūtne bremžu šķidrumā pazemina tā viršanas temperatūru un līdz ar to arī tvaika veidošanos sistēmā. Un kā zināms, tvaiki saspiežas zem spiediena, atšķirībā no tīra bremžu šķidruma, kas noved pie pedāļa "atslābuma", bremzēšanas spēks kļūst nevienmērīgs, to ir grūtāk dozēt.
Otra nopietnā mitruma klātbūtnes problēma bremžu šķidrumā ir tāda, ka no metāla izgatavotās suportu daļas sāk rūsēt, virzuļi kļūst skābi. Bieži vien rodas situācija, kad automašīnu īpašnieki vēršas servisā ar viena no suportu noķīlēšanas problēmu un dūmu smaku. Serviss atjauno virzuli, bet pēc kāda laika problēma atkal parādās uz tā paša vai cita suporta. Tās ir intensīvas korozijas sekas, ko izraisa mitruma klātbūtne bremžu sistēmā.
Pēc testera lietošanas noslaukiet kontaktus, lai tie būtu sausi. Ja bremžu šķidrums nokļūst uz plastmasas korpusa virs kontaktiem, tā apakšējā daļa ir jānomazgā ar ūdeni. Nav atļauts glabāt ierīci ar bremžu šķidruma paliekām uz virsmas, lai izvairītos no plastmasas bojājumiem, jo tā ir ārkārtīgi agresīva vide. Tāpat, ja bremžu šķidrums nokļūst uz krāsojuma, vieta nekavējoties jānoskalo ar ūdeni.