Mēs neveicam uzstādīšanu.
Projektora tipa LHL lēcu moduļi ir uzstādīti standarta lukturu reflektorā no iekšpuses lampas uzstādīšanas atverē un no ārpuses tiek fiksēti ar speciālu centrēšanas paplāksni un uzgriezni. Tam nepieciešams noņemt priekšējo lukturu bloku. Bieži vien priekšējo lukturu noņemšana prasa pilnīgu vai daļēju priekšējā bufera demontāžu. Tālāk jums ir jānoņem priekšējo lukturu stikls, kas uzstādīts uz rūpnīcas termiskā hermētiķa. Lai veiktu šo darbību, ir nepieciešams uzsildīt lukturi līdz noteiktai temperatūrai īpašā krāsnī. Pēc biksenona objektīva uzstādīšanas viss tiek salikts apgrieztā secībā. Seklos lukturu reflektoros var būt nepieciešama papildu sēdekļa apstrāde, lai lēca atrastos dziļāk un turpmākās augstuma regulēšanas laikā nepieskartos stiklam un netraucētu standarta manuālās vai automātiskās lukturu regulēšanas darbību.
Lēcas izmanto H1 ksenona lampas, kurām ir arī parasto halogēna lampu analogi.
Mēs piedāvājam 3 veidu lēcas: 1. 2,5" ar 6,35 cm objektīva diametru un H1 spuldzes pamatni automašīnām un maziem apvidus auto Bi-ksenona lēcu modelis X1
Bi-ksenona lecas modelis X7
Lēcas diametrs ietekmē izejas gaismas stara platumu. Jo lielāks diametrs, jo platāks leņķis, bet dārgāks objektīvs. Turklāt 3,0 collu objektīva moduļa fiziskais izmērs ir ievērojami lielāks nekā 2,5 collu objektīva modulim. Tā lielā izmēra dēļ to nevar uzstādīt lielākajā daļā automašīnu priekšējo lukturu. Šāda veida objektīvi ir lieliski piemēroti uzstādīšanai džipos, mikroautobusos un kravas automašīnās. Objektīvi, kas lielāki par 3,0 collām, nav pieejami. 3,0 collu biksenona objektīvu (pa kreisi) un 2,5 collu (pa labi) salīdzinājums.
3. 3,0" ar D2S vai D1S spuldzes pamatni, lai aizstātu rūpnīcā uzstādītos objektīvus. Standarta lēcu ilgstošas lietošanas dēļ atstarotājs laika gaitā izdeg. Rezultātā priekšējie lukturi "spīd", bet nespīd. Ceļa apgaismojums kļūst blāvs, pat pēc jaunu lukturu uzstādīšanas tiek izplūdusi "žakta" robeža, kā rezultātā sāk parādīties diskomforts, braucot naktī un sliktas redzamības apstākļos. Dažos gadījumos ar šādu optiku nav iespējams iziet pārbaudi. Pēc nomaiņas ar jaunām biksenona lēcām automašīnas īpašnieks saņem labāku tuvās gaismas gaismu nekā no rūpnīcas, jo modernās tehnoloģijas ļauj izgatavot vienmērīgāku reflektora pārklājumu un labāk apstrādātu lēcu stiklu. Vecajās rūpnīcas lēcās ir pakāpināta stikla izliektās virsmas apstrāde, skatoties cieši, kas tieši ietekmē priekšējo lukturu gaismas staru. Papildus labākam apgaismojumam pēc standarta lēcu nomaiņas automašīnas īpašnieks saņem papildu tālās gaismas.
Bi-ksenona lecas modelis X9
X10 modeļa biksenona lēcas, lai aizstātu izdegušās rūpnīcas ksenona lēcas Audi A6 (C5), A6L, S6, Mercedes Benz W209, W21, W251, W212, R171, ML320 (X164), BMW E65, E53. X11 modeļa biksenona lēcas, lai aizstātu izdegušās rūpnīcas ksenona lēcas priekš BMW E60/E61, Ford C-Max, S-Max, Audi A6/S6/A8 D3, S8 D4, Mercedes-Benz W211.